Jako, że jestem szefem technicznym Renault, umieszczam tu strategię naszego teamu na wyścig o GP Malezji, w którym do pokonania jest 27 okrążeń.
Proponuję dla b0xorza strategię na jedno tankowanie, a dla TORKA na dwa:
b0xorz- Startuje z ilością paliwa na 13 okrążeń tj. 125 litrów i z oponami miękkimi, na pierwszy pit stop zjeżdża po 13 okrążeniach, dolewa paliwa na 14 okrążeń tj. 135 litrów i zakłada opony wykonane z tej samej mieszanki co wcześniej.
TORK- Startuje z ilością paliwa na 9 okrążeń tj. 90 litrów i z oponami miękkimi, na pierwszy pit stop zjeżdża po 9 okrążeniach, dolewa paliwa na kolejne 9 okrążeń tj. 90 litrów i zakłada opony wykonane z tej samej mieszanki co wcześniej, po 18 okrążeniach zjeżdża na ostatni pit stop, dolewa sobie paliwa na 9 okrążeń tj. 90 litrów i nakłada miękkie opony.
Proszę kierowców o zastosowanie się do tej strategii, aby nie było niepotrzebnych spotkań w boksie, ponieważ zabierają one niepotrzebnie czas.
Swoje przemyślenia dotyczące moich pomysłów proszę śmiało umieszczać poniżej (strategie są do negocjacji przed godziną 18.30). Uważam, że opony miękkie są lepsze lecz jeśli ktoś myśli inaczej proszę o przedstawienie tego w tym temacie.
Ostatnio edytowany przez b0xorz (2008-08-31 17:52:58)
Offline
Siemaneczko,
Damian ja chciałbym pojechać strategię 2 pitów, 9x9x9. Jeżeli chodzi o spotkanie w pit stopie to si nie spotkamy.
Co Ty na to?
Tomek
Offline
ok już zmieniłem
Offline
Mistrzu,
Sprawdziłem 2 razy ze 50% wyscigu w Malezji to 28 okrążen a nie 27!!!
Moja strategia 10x9x9
Tomek
Offline